8/15/2006

【原创】飮茶吹水纪要(粤语版)


【原创】飮茶吹水纪要(粤语版)
人物:茶客甲 + 茶客乙
地点:广州某茶楼茶皇厅
时间:本月某日


甲:稳我出嚟飮茶,有乜好带絜先?
乙:呢排水紧,想稳你睇下有乜带絜就真。呢排搞乜嘢多呀?
甲:冇啊,呢排都係玩下波同六仔咁啰。
乙;我都有玩播,今晚有乜心水先?
甲;今晚我睇红双同埋马骝。
乙:唔係播,白小姐话挂起红波播。
甲:信我啦,坚料嚟嘎。
乙:咁就瞓身喇。
甲:咁买几多呀?
乙:红,双,马骝 50蚊过关啦。
甲:又话冇钱?
乙:笃住手指先咋,开咗出嚟,天日咪有啰。
甲:实开嘎?如果开唔出呢?
乙:开唔出先算啦。或者有运行呢。
甲:咁又係。有时行起运嚟,钱都有得你执。今日报纸买:沉日中午响河南朗X居,有个人飮大咗,响16楼洒咗两千几蚊一百蚊纸落嚟,冇人敢执添。
乙:嗱,嗱,嗱,你话我几黑仔啊,我就响个头住之嘛,咁都撞唔倒。係味冇运行啊?呢排净係波同埋六仔,就搞到我身光物净、
甲:咁你点呀?
乙:有乜点呀,值啲钱嘅嘢都卖晒啦。就嚟卖埋个肾嘎啦。
甲:你估个肾咁易卖呀?我听朋友讲,卖个灵魂容易啲。
乙:灵魂?乜嘢嚟嘎?我有冇嘎?
甲:人人都有嘎啦。横掂你都冇乜用嘅。
乙:卖得几钱嘎?
甲:唔同嘅,听讲美国佬嘅灵魂卖过八嚿水美金。中国人平啲,四嚿几人仔啦。
乙:不过,卖咗会唔会伤身嘎?
甲:唔会啩。最多係失魂啲啫。
乙:都好播。咁点卖呀?
甲:听讲要响网上卖嘎。都几抢手嘎。我个朋友有做网上生意嘅。等我问下先啦。
乙:嗱临啦,我赶住落注嘎。
甲:咁埋单啦。
乙:你埋住先啦。
甲:你冇钱又叫我出嚟飮茶?
乙:最多听日我埋啦。
甲:听日?
乙:你又话啲料咁坚,今晚开咗咪有啰。
甲:... ...唔该,埋单。


(注:以上对话,纯属虚构,如有雷同,实属不幸。)

没有评论: